HİZMETLER

TEDAVİ ALANLARI

Modern kanıta dayalı diş hekimliği teknolojisinin ve anlayışının yansıtıldığı hem mimari hem de diş hekimliği alanında örnek bir klinik olan Alanya Dental House; çeşitli branşlarda hizmet vermektedir.

BİZ KİMİZ?

ALANYA DENTAL HOUSE

Alanya Dental House yaklaşık 15 yıldır Ağız ve Diş rahatsızlığı yaşayan hastaların arzu ettikleri estetik gülümsemeye kavuşmaları için çalışmalar yapan butik bir diş kliniğidir.
Dünyanın farklı yerlerinden gelen yüzlerce hastamızın tatilini yaparken hayal ettikleri estetik ağız ve diş yapısına sahip olmaları için gereken tedavi yöntemlerini uyguluyoruz.

NEDEN

BİZ?

15+YILLIK TECRÜBE
10+HİZMET ALANI
300+GÜLÜŞ TASARIMI

Özgürce gülümseyebilmenin yaşam kalitenizde yaratacağı değişikliği hissedin.

TANIŞMA
Bizimle iletişime geçerek ihtiyacınız olan tedaviyi belirtin, varsa röntgeninizi ya da fotoğrafınızı gönderin.
TEDAVİ PLANLAMA
Diş hekimimiz tedavinizi planlayarak, 24-48 saat içerisinde size dönüş yapacaktır.
FİYAT TEKLİFİ
Tedavi planlamanız sonrasında 24-48 saat içerisinde ortalama fiyatlar tarafınıza bildirilecektir.
TEDAVİ SÜRECİ
Planlanan tedaviniz profesyonel bir bakış açısı ile en kısa sürede tamamlanacaktır.
SON KONTROL
Planlanan tedaviniz bittiğinde işlemler son kez kontrol edilir ve işlemlerin sorunsuz uygulandığından emin olunur.
RUTİN KONTROLLER
Tedavi sonrası rutin kontroller için belli aralıklarla ağız ve diş sağlığınız için sizleri bekliyoruz.
_

Süreci

Öncesi

Sonrası

İşlem

Basamakları

_

UYGULAMALAR

MUTLU SONUÇLAR

DENTAL TURİZM

Turizm dendiğinde Türkiye'de akla gelen ilk il olan Antalya'nın incisi Alanya merkezde bulunan
butik kliniğimiz Alanya Dental House, ülkemize gelen hastalara diş tedavilerini yaptırırken
bir yandan ülkemizi gezme, tatil yapma ve kültürümüzü tanıma imkânını sunmaktadır.

BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN